McDonald's nie taki straszny jak go malują

     Ostatnio było trochę o jedzeniu. Pozostanę jeszcze przez chwilę przy tym temecie, ale postaram się go ugryźć z innej strony.

Chyba nie ma osoby, która nie znałaby restauracji McDonald's. W Polsce pojawiły się na początku lat 90. i stały się niejako synonimem luksusu. Obecnie postrzeganie tych restauracji trochę się zmienia, ale w naszym kraju nadal cieszą się dużą popularnością i, ze względu na ceny, bynajmniej nie są to miejsca, w których stołują się każdego dnia zwykli zjadacze chleba ;-).
W USA jest trochę inaczej. Każdy, z kim rozmawiam na temat McDonald's wzdryga się z obrzydzenia. Faktem jest, że jedzenie w maku należy do baaardzo tanich. Właśnie dlatego nie mogłam się oprzeć i gdy zobaczyłam maka przypominającego z wyglądu te, które znam z Polski, postanowiłam zajrzeć do środka. Zbierałam się do tego całe dwa miesiące. Niestety wcześniej spotykałam na swojej drodze jedynie takie restauracje McDonald's, w których przenigdy nie chciałabym niczego zjeść ;-).

Jednak kiedy wczoraj spojrzałam na menu, moje oczy musiały wyglądać jak pięciozłotówki. W Polsce za obiad w McDonald's trzeba zapłacić ok. 20-30zł. Tutaj spokojnie można najeść się do syta za mniej 10 dolarów. Można spokojnie jeść i tyć ;-).


$11.33 to reszta, nie kwota do zapłaty :-)









I cennik:










McDonald's nie taki straszny jak go malują McDonald's nie taki straszny jak go malują Reviewed by Tsavo on 1/02/2016 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.