Dlaczego rematch?

     Sporo osób pytało mnie jaki jest powód mojej decyzji o przeprowadzce do nowej rodziny. Właśnie dlatego postanowiłam powiedzieć kilka słów na ten temat w wideo. Powody, które wymieniłam nie sa wszystkimi, jest to tylko jakaś ich niewielka część. Tak czy inaczej po rozmowie z au pair z Argentyny, która spotkałam w Los Angeles, ostatecznie zdecydowałam się na rematch. Pamiętam, że powiedziała mi wtedy: "to jest twój rok. Jeśli jest Ci źle tam, gdzie teraz mieszkasz, to to zmień. To Twój rok, więc nie pozwól go sobie zmarnować". Miała rację.

Jutro o 6:20 wylatuję z San Francisco do Chicago. Tam mam przesiadkę do Waszyngtonu. Na miejscu będę o 5:30 tamtejszego czasu (3 godziny różnicy).


Ok, tak więc zostawiam Was z wideo, z którego dowiecie się czegoś więcej. Ja zbieram się już na miasto, bo to ostatnie chwile, kiedy mogę jeszcze nacieszyć się pobytem w San Francisco.



Dlaczego rematch? Dlaczego rematch? Reviewed by Tsavo on 3/02/2016 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.