Mój pokój

     Pomysł na post ściągnęłam od http://ifucandreamitucanachieveit.blogspot.com/ :-).

Z pewnością są osoby, które chciałyby zobaczyć, jak mieszkają au pair. Z moich obserwacji wynika, że świat, do jakiego przyjeżdżają au pair, to świat pięknych willi i bogatych ludzi. Wszystkie moje znajome trafiały właśnie w takie miejsca. A ja? Mam wrażenie, że idealnie wpisuję się w ten schemat.
Mój obecny pokój jest wielkości średniego mieszkania. Mam tutaj pokój połączony z hm, mini salonem, własną garderobę, własną łazienkę oraz wyjście na balkon. Moi hości bardzo dużą uwagę zwracają na porządek w domu, więc staram się za bardzo tutaj nie brudzić ;-).

Przed moim przyjazdem pojawił się w tym pokoju nowy materac, a wszystkie ręczniki i pościel, z których korzystała poprzednia au pair, zostały wyrzucone i zastąpione nowymi. Jeśli miałabym wskazać jedną rzecz, która najbardziej mi się tutaj podoba, odpowiedź byłaby prosta: łóżko. Jest tak wygodne, że mam ochotę spędzać w nim cały dzień. Właściwie... nie pracuję zbyt długo, więc mogę spędzać w nim co najmniej pół dnia ;-).















Mój pokój Mój pokój Reviewed by Tsavo on 3/19/2016 Rating: 5

3 komentarze:

  1. Twój pokój jest śliczny, przytulność aż przebija przez zdjęcia! :)
    Host families ogółem są chyba dość dziane, przecież udział w programie sporo ich kosztuje, do tego stać ich jeszcze na te piękne amerykańskie domy
    zazdroszczę :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny pokój, jak w jakimś hotelu *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG. Twój pokój jest boski. Mega zazdroszczę rodzinki, ogromnego domu i ogólnie miejsca. <3
    Na dodatek Ty jesteś taka śliczna. *-*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.