Miasto kwitnącej wiśni

     O jakim mieście mowa? Oczywiście o Waszyngtonie. 23 marca, czyli właśnie dzisiaj rozpoczyna się okres, w którym zaczynają kwitnąć wiśnie. Miasto robi się biało-różowe i pojawia się w nim bardzo wielu turystów. Trudno natknąć się na kogoś, kto nie robi dzisiaj zdjęć. Zupełnie się temu nie dziwię. Sama biegałam dzisiaj po DC trzymając w jednej dłoni aparat, a w drugiej iPada. Raz robiłam zdjęcia tym pierwszym, później drugim, a potem zatrzymywałam się, żeby wrzucić coś na Snapchat.

Przez kolejny miesiąc w mieście odbywać będą się różnego rodzaju eventy. Chętnie obejrzałabym większość z nich, gdyby nie fakt, że we wtorek lecimy do Meksyku i zostanę tam przez kolejne 10 dni. Mam jednak nadzieję, że po powrocie uda mi się obejrzeć przynajmniej jakąś część tego, co przygotowało Miasto :-).












Miasto kwitnącej wiśni Miasto kwitnącej wiśni Reviewed by Tsavo on 3/23/2016 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.