St. Patrick's Day!

"Aneta, przyszła sprzataczka!"
Tymi słowami powitała mnie dzisiaj moja host rodzina. Krótko mówiąc chodzi o to, że gdy sprzątaczka ogarnia dom, my mamy jej w tym nie przeszkadzać, a najlepiej byłoby po prostu wyjść z domu na kilka godzin.
Tak więc zerwałam się z łóżka, szybko doprowadziłam do stanu, w jakim mogę pokazać się ludziom i pojechałam do centrum. Nigdy nie sądziłam, że to powiem, ale nie chciało mi się nawet iść do Starbucksa kolejny raz. Znowu zaczęłam biadolić sama do siebie jak to chcę wrócić do San Francisco, bla bla.
Popijając jednak frappuccino w Starbucksie, zaczęłam szukać ciekawych miejsc, jakie można zobaczyć w Annapolis. W ten oto sposób znalazłam park, w którym od dzisiaj będę się często pojawiać. Położony jest mniej 10 minut jazdy od naszego domu, więc na dobra sprawę mogę być tam każdego dnia. Jest piękny, więc zrobiłam sporo zdjeć (i wklejam je poniżej :-)).
Pózniej pojechałam na kolację do ukochanego Chipotle i... Ten post piszę właśnie stamtąd :-).
Na dalsza cześć Dnia św. Patryka nie mam planu. Jak sadzę, po powrocie do domu zabiorę się za oglądanie serialu albo za rozmowy na Skypie ze znajomymi.
Spodziewałam się zobaczyć dzisiaj jakieś parady lub cokolwiek związanego z dzisiejszym świętem. Jednak gdyby nie informacje, których słuchałam jadąc samochodem, zupełnie nie miałabym pojęcia jaki jest dzisiaj dzień. Nikt nie świętuje, sklepy i restauracje otwarte są jak zwykle. Dziwne? Bardzo. Zwłaszcza, że parada z okazji dzisiejszego święta odbyła się w Annapolis... Tydzień temu.

















St. Patrick's Day! St. Patrick's Day! Reviewed by Tsavo on 3/17/2016 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.