Waszyngton po raz pierwszy

     Przepiękne miejsce. Chyba najładniejsze amerykańskie miasto, w jakim byłam do tej pory. Jest bardzo czyste, ma swój klimat. Gdy mówię o czystości, może to brzmieć dziwnie, ale jeśli ktoś był na przykład w Nowym Jorku, z pewnością to rozumie.
Byliśmy dzisiaj w ZOO. Pierwszą rzeczą, która bardzo mnie zdziwiła był fakt, że w ogóle nie płaciliśmy za wstęp. Tak po prostu. Po dwóch godzinach mieliśmy wrócić do domu, ale moja hostka postanowiła jeszcze zabrać mnie w miejsce, z którego widać Biały Dom i większość najbardziej znanych budynków w mieście.
Już nie mogę doczekać się lata. Waszyngton będzie jeszcze bardziej zielony niż jest teraz. Przypuszczam, że będę spędzać tam większość mojego wolnego czasu :-)

















Waszyngton po raz pierwszy Waszyngton po raz pierwszy Reviewed by Tsavo on 3/12/2016 Rating: 5

2 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.