Co z tym interview?



     Swoją aplikację online uzupełniłam w dniu opublikowania na blogu ostatniego posta, czyli 8 dni temu. Od razu napisałam maila do swojej konsultantki z APIA i czekałam na odpowiedź. Sprawdzałam skrzynkę mailową dosłownie co godzinę mając nadzieję, że wkrótce odpisze. Rodzice już zaczęli delikatnie sugerować mi, że chyba w takim razie na tym zakończy się moja współpraca z tą agencją. Tak, tak... oni zawsze są optymistami ;).

Dzisiaj pomyślałam, że najlepiej będzie, jeśli po prostu do nich zadzwonię. Tak zrobiłam. Odebrała bardzo miła dziewczyna i poprosiła, żebym napisała do niej jeszcze jednego maila, a ona da mi odpowiedź w ciągu dwóch dni. W takim razie czekam i jeszcze trochę popatrzę sobie na ten komunikat:






Coś czuję, że muszę nauczyć się cierpliwości, bo bardzo mi tego teraz brakuje ;).
Co z tym interview? Co z tym interview? Reviewed by Tsavo on 8/28/2015 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.