Niespodziewanka! Test psychometryczny!

     Od opublikowania ostatniego posta kilka godzin temu czekałam sobie spokojnie na otwarcie roomu. Aż tu nagle wchodzę na swoją skrzynkę mailową, a w niej wiadomość od Prowork, że wkrótce dostanę do rozwiązania test psychometryczny od APC! Pomyślałam tylko: boże, test?! Jaki test?! Słyszałam o teście, ale miałam go rozwiązywać podczas interview i on miał być po polsku. PO POLSKU!
Ale wiecie co? Warto było zapisać się na wyjazd choćby po to, żeby rozwiązać ten test. Świetna sprawa. 2 lata temu rozwiązywałam coś podobnego podczas szkolenia i zapłaciłam za to więcej niż za udział w tym programie :D. A teraz trochę konkretów:

Test składa się z kilkudziesięciu pytań i ma na celu określenie cech naszej osobowości.
Podzielony jest na sekcje. Każda z nich zawiera 4 zdania twierdzące. Zaznaczamy 2 z nich: jedno z którym zgadzamy się najbardziej (most) i drugie, z którym zgadzamy się najmniej (least).
Ważne jest to, żeby nie zastanawiać się zbyt długo nad odpowiedzią. Ja popełniłam ten błąd i później musiałam rozwiązywać test ponownie, bo wynik nie był miarodajny.
Za drugim razem zaznaczałam odpowiedzi spontanicznie i przyznaję, że wynik mnie zaskoczył. Nie sądziłam, że zgodzę się z nim niemal w 100%. A oto i on:

Na pierwszy rzut oka wygląda groźnie, ale to tylko pozory. Pod tabelą pojawia się instrukcja obsługi tego wykresu ;-). Oto co wyświetliło się pod moimi wynikami:





CZERWONY - WŁADZA
Jesteś:

  • asertywny i bezpośredni w relacjach z ludźmi
  • pewny siebie
  • osobą lubiącą rywalizację i wyzwania
  • zaradny i dążysz do wyznaczonych celów
ŻÓŁTY - WPŁYW
Jesteś:

  • nastawiony na kontakt z innymi ludźmi
  • osobą, którą kontakt z ludźmi wiele uczy
  • osobą, która lubi dzielić się z innymi radością i optymizmem
  • osobą, która chce, by inni ją lubili
  • żywiołowy
ZIELONY - STAŁOŚĆ
Jesteś:
  • osobą lubiącą odkrywać nowe możliwości
  • osobą, która nie podąża za impulsem
  • osobą, która nie lubi wykonywać monotonnych zajęć
NIEBIESKI - PODPORZĄDKOWANIE
Jesteś:
  • osobą, która nie lubi podporządkowywać się nakazom i zakazom
  • osobą, która lubi nieuporządkowane środowisko


Przyglądam się tym wynikom i muszę nieskromnie powiedzieć, że sama chciałabym opiekunkę z takimi cechami charakteru :-P.

     Jestem dobrej myśli. Z wiadomości Prowork dało się odczytać, że ten test to zwykła formalność. Kilkakrotnie pojawiało się także sformułowanie, że w tym teście nie ma złych i dobrych odpowiedzi. Są one po prostu różne. To wszystko. Tak więc test traktuję jak miłą rozrywkę na wieczór, a wyniki w PDF-ie, które obowiązkowo musiałam zapisać na dysku będą mi służyć za ściągę, gdy po raz kolejny trzeba będzie wypełnić jakąś rubrykę powiedz coś o sobie. Może kiedyś przydadzą się także na rozmowę kwalifikacyjną ;-).
Niespodziewanka! Test psychometryczny! Niespodziewanka! Test psychometryczny! Reviewed by Tsavo on 9/24/2015 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.