Zmiana agencji!



     Ostatnio wspominałam może, że coś zaczyna ruszać? Faktycznie zaczęło, ale... w innej agencji :-).

W pewnym momencie byłam przekonana, że wyjadę z agencją Au Pair in America, ale skutecznie zniechęcili mnie do siebie opieszałością. Właściwie za każdym razem czekałam jakieś 2 tygodnie na odpowiedź na mojego maila. 13 dni temu poprawiłam swoją aplikację zgodnie z radami konsultantki i nikt już się do mnie nie odezwał.

I właśnie około dwóch tygodni temu natknęłam się na posty dziewczyn, które polecały agencję Prowork. Szczerze przyznaję, że tę agencję skreśliłam na samym początku i nawet nie brałam pod uwagę możliwości wyjazdu z nimi. Jednak po tylu pozytywnych opiniach, jakie przeczytałam, postanowiłam się zgłosić.
Zaskoczyli mnie bardzo pozytywnie, bo zadzwonili jeszcze tego samego dnia, żeby potwierdzić zgłoszenie. Od razu dostałam też maila z informacjami i umową. Wszystkie szczegóły ustalają nie tylko mailowo, ale także telefonicznie. Ba, przedwczoraj, czyli 2 tygodnie od mojego zgłoszenia, kontaktowali się ze mną już w celu ustalenia szczegółów interview. W agencji APIA nie doszłam do tego etapu pomimo tego, że jestem w niej zdecydowanie dłużej.

Nie rezygnuję jednak zupełnie z APIA na rzecz Prowork. Wiem, że wiele osób jest równocześnie w kilku agencjach, więc ze mną będzie podobnie. Póki co jednak całą swoją uwagę skupiam na aplikacji w Prowork. Zaskoczyli mnie pozytywnie swoim zaangażowaniem i naprawdę trudno byłoby mi znaleźć jakiekolwiek minusy. Wszystko dzieje się niesamowicie szybko, kontakt z nimi jest fantastyczny, do tego dochodzą niższe koszty wyjazdu. Nie wykluczam jednak tego, że swoją host family znajdę w APIA. Przekonamy się za jakiś czas :-)
Zmiana agencji! Zmiana agencji! Reviewed by Tsavo on 9/12/2015 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.