Moje pożegnanie z miasteczkiem

     Moja przygoda w tym miasteczku dobiega końca. Dzisiaj mając czas wolny zaczęłam przeglądać zdjęcia i filmy, które zrobiłam w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Będę je oglądać, gdy już mnie tutaj nie będzie i zacznę bardzo tęsknić ;-)






"Aneta, zaraz pokażę Ci jak wyglądałabyś jako Hindus przed 60-tką"

Święty Mikołaj prosto z Afryki ;-)

Tymczasem w Starbucksie...


Ukochane Chipotle







Pierwszy Starbucks w San Francisco zaliczony!



Moje pożegnanie z miasteczkiem Moje pożegnanie z miasteczkiem Reviewed by Tsavo on 2/10/2016 Rating: 5

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że zwiedzisz jeszcze USA i nie wyjedziesz z tego kraju, tylko znajdziesz rodzinkę.
    Pozdrawiam, Twoja obserwatorka tematu na vinted xd

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.