Rematch

     Do tej pory wszystkie moje posty byly bardzo pozytywne. Zeby jednak nie bylo zbyt nudno i kolorowo, musze powiedziec, ze.. Od jutra oficjalnie bede szukac nowej rodziny. To ja zdecydowalam sie na rematch, nie rodzina, u ktorej mieszkam.
Mialam propozycje przeprowadzki do Teksasu lub na Floryde w okolice Miami, ale odmowilam. Tutaj, w Kalifornii sa ludzie, z ktorymi nie chce sie rozstawac. Jesli bede musiala to tylko po to, zeby wrocic do Polski. Tak wiec za 2,5 tygodnia bede albo w nowym domu w Kalifornii albo w Polsce. Jesli mam byc szczera to... Obie opcje podobaja mi sie rownie mocno ;-).
Rematch Rematch Reviewed by Tsavo on 2/09/2016 Rating: 5

5 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki żebyś jednak znalazła rodzinkę w Cali :) Możesz mieć tyle opcji turystycznych i nie tylko! Tyle możliwości!
    Pozdrawiam i jestem z Tobą! Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna strona, a do tego bardzo ładna prowadząca. Życzę powodzenia w poszukiwaniu nowej rodzinki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego zdecydowalaś się na rematch?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z umowa Nie moglam pracowac dluzej niz 45 godzin tygodniowo, ale pomimo tego pracowalam znacznie dluzej. Zamiast czuc, ze jestem w domu, zeby pomagac, czulam, ze sama prowadze caly dom. Pomimo tego moja host mama wspominala, ze moglabym robic jeszcze wiecej. Do tego doszly dodatkowe rzeczy, ktore w mojej ocenie byly zwyklym czepianiem sie.

      Usuń
  4. Trzymam kciuki, żebyś znalazła nową rodzinkę! :)
    AS

    http://run-out-of-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.