Pewne wtorkowe popołudnie

    Rozpoczął się mój ostatni tydzień tutaj. Nie wiem co będzie później: czy będę musiała wyjechać do innej części USA? Czy zostanę tutaj? A może wrócę do domu? Jeszcze nie wiem. Staram się natomiast jak najlepiej wykorzystać czas, jaki mi tutaj pozostał.  Właśnie dlatego, gdy mam przerwę w pracy albo dzień wolny, nie sposób zastać mnie w domu. Dzisiaj na przykład znajomy wyciągnął mnie do sąsiedniej miejscowości. W ten oto sposób zobaczyłam, że moje okolice to nie tylko San Francisco, autostrady i ogromna ilość sklepów, ale także parki i miejsca, w których na przykład można pojeździć konno.
Poza tym nareszcie zrobiło się ciepło, więc zamiast kurtki, mogłam założyć krótkie spodenki (czekałam na to kilka miesięcy) :-D.


Pewne wtorkowe popołudnie Pewne wtorkowe popołudnie Reviewed by Tsavo on 2/16/2016 Rating: 5

4 komentarze:

  1. wybacz ze z innej beczki xd
    Ale orientujesz sie może, czy jest możliwość wyjechania np z CC do USA jako au pair na rok, potem pobyć w Polsce przez jakiś czas i wylecieć do USA jako au pair z np Proworkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mozna, ale z tego co sie orientuje, o ten typ wizy mozna ubiegac sie dopiero po uplywie dwoch lat od powrotu do Polski. Nie jestem jednak w 100% pewna. Wiem natomiast, ze wiele osob po prostu po zakonczeniu programu zmienia typ wizy na wize studencka i zostaje w USA.

      Usuń
  2. Chciałam zapytać czy Prowork przydzielil Cię do aupaircare czy mogłaś sama zdecydować w ktorej agencji USA chcesz być? :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.